ایده جالب سامسونگ برای تبلیغات اسمارت فون S4

ظهور۱۲ : شرکت سامسونگ با همراهی کمپانی Swisscom در میدان اصلی زوریخ برای تبلیغ بیشتر سامسونگ ایده جالبی را بکار گرفت . در این مکان مسابقه ای ترتیب داده شد که هر کسی بتواند به مدت یک ساعت و بدون چشم برداشتن از گوشی با قابلیت تعقیب چشم یا همون Eye Tracking اسمارتفون S4 کار […]

ظهور۱۲ : شرکت سامسونگ با همراهی کمپانی Swisscom در میدان اصلی زوریخ برای تبلیغ بیشتر سامسونگ ایده جالبی را بکار گرفت .

در این مکان مسابقه ای ترتیب داده شد که هر کسی بتواند به مدت یک ساعت و بدون چشم برداشتن از گوشی با قابلیت تعقیب چشم یا همون Eye Tracking اسمارتفون S4 کار کند این گوشی به او جایزه داده شود البته این کار به هیچ وجه ساده نبود چرا که مسیرهای زیادی برای تعقیب حرکت وجود داشت .

البته کسانی هم که به مدت زیادی میتوانستند تعقیب کنند نیز از تخفیف در خرید S4 بهره مند می شدند .

قابلیت تعقیب چشم S4 که به Smart Pause هم معروف است به گوشی این قابلیت را می دهد که متوجه شود کاربر به کدام قسمت صفحه نمایش خیره شده است .

این رقابت قرار است که در آینده در مکانهای دیگری نیز برگزار شود .

۱۰ خرداد ۱۳۹۲ |
KHAMENEI