عکس های مبارزه با بدحجابی در سال ۹۲ به روشی جدید

مرحله جدید طرح امنیت اخلاقی در حالی در تهران کار خود را از سر گرفته است که ظاهرا روند ناصحیح قبلی را تغییر و به روشی جدید در حال فعالیت هستند . جا دارد از این مامورین زحمت کش که پاسدار حجاب فاطمی در کشور هستند تقدیر و تشکر کنیم .البته دوست داریم نظر شمارا […]

مرحله جدید طرح امنیت اخلاقی در حالی در تهران کار خود را از سر گرفته است که ظاهرا روند ناصحیح قبلی را تغییر و به روشی جدید در حال فعالیت هستند .

جا دارد از این مامورین زحمت کش که پاسدار حجاب فاطمی در کشور هستند تقدیر و تشکر کنیم .البته دوست داریم نظر شمارا هم درباره این تصاویر بدانیم پس در قسمت نظرات در پایین سایت منتظرتان هستیم.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | پیوندک |
ارسال دیدگاه

*

code

جای تقدیر داره.
ان‌شاءالله در شهرهای دیگه ادامه داشته باشه.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مصطفی

این طرحه فوق العاده ای
کاش تو همه شهرها اینطوری بشه
faramin.blogfa.com

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :hossein

این نسل با این کارا آدم نمیشن
اصلا انسان نیستند که آدم بشن

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :S.M.Z

بسیار زیبا. خیلی عالیه.خدا خیرتون بده…

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :حسنعلي

این روش در حد خودش خوبه ولی بهتر از اینم میشه اجرا کرد. مثلا اینکه همراه گل یک کتاب یا نرم افزار درباره حجاب میدادند ویا مثلا یک غرفه در همانجا درست میکردند به نام سنگر حجاب که چند طلبه خواهر به شبهات این عزیزان درمورد حجاب پاسخ دهد و یا با آنها در مورد فواید حجاب و مضرات بدحجابی بحث کند. ولی اینهم جای تشکر داره و بهتر از روشهای قبلی هست

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :حسنعلي

ضمنا باید در جواب آقای hossein که توهین کرد هم بگویم که این عزیزان از مردم همین آب و خاک هستند و فقط راهو اشتباه رفتند و نباید به آنها توهین کرد. اگه میتونی مثل من که تا به حال چندین دخترو چادری کردم کار فرهنگی کن وگرنه با توهین و تحقیر چیزی درست نمیشه که هیچ بلکه بدتر هم میشه. دشمنان ماکه با توهین چادرو از سر زنان کشورمون برنداشتد بلکه با زبان خوش و نرم و به آرامی طی چندین سال این کارو کردند ماهم باید با زبان خوش چادر سرشان کنیم واگه طرح داشته باشیم به یاری امام زمان میشه درعرض پنج سال این وضعو از خیابانای این مملکت جمع کرد

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :حسنعلي

اگه این طرح ملی بشه و تو تمام کشور اجرا بشه البته با طرح های بهترو تاثیر گذارتر عالی میشه البته اگر مسئولین نظام بخواند…..

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :عباس

کار بسیارخوبیه
Alhadidi.blogsky.com

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :Mohammad

حسین آقا پس نسل های قبل چی؟!!
فکر می کنی فقط نسل ما ایجوری بوده!!!

واقعا این کار جای تقدیر داره.
عالی بود

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مسعود

موفق باشید >>>>……….

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :نیلوفر

بعد از مدت ها وحشت و کینه مردم با این کار بهار امسال بهاری دیگر شد ….در پناه حق و سایه حضرت زهرا موفق باشند

[پاسخ]

کار از ریشه مشکل داره.الکی دلتونو با این چیزا خوش نکنید…

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :حسین

البته که کار بسیار خوبیه،اما فراموش نکنیم که این نوع پوشش و حجاب خانم ها نتیجه سالهاتلاش دشمنان خدا علیه مسلمانان و بخصوص ملت مااست که برای جبران تمام اثرات مخرب آن نیاز به تلاشهای فکری و فرهنگی مداوم بیشتری هستیم.خداوند به تمام کسانی که در این راه قدم برمی دارندثبات قدم و معرفت بیشتر عطا فرماید.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :ایمان

درود بر امر به معروف

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :Farzad

این برنامه فقط برای روز مادر بوده

[پاسخ]

با سلام به نظر من تا دختر پسرای ایرونی با فلسفه حجاب منظورم چرایی خوبیها محدودیتها و مصونیت حجاب آشنا نشن اینکارا جواب نمیده. میشه با دادن بروشور و کتاب و آگاه کردن اونا از اهداف دشمن و شناسوندن هر چه بیشتر اهل بیت این ناهنجاری رو برطرف کرد.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :فرشاد

کار قشنگی بود

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :نسیم

خیلی جالب بود اگه ادامه داشته باشه خیلی خوب میشه

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :نسیم

به نظر من اون کسایی که فقط میشینن وبه بد حجابها توهین میکنن باید ازخودشدن بپرسن تودنیایی که اینترنت وماهواره و…علیه اسلام حرف میزنن چیکار کردن که این توقعاتو ازمردم دارن اگه میتونن با یه روش جدید شما مردم رو جذب کنید

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

باسلام. ببخشیدتازمانی که ریشه خراب باشه فایده ندارد.باید انسان اعتقادداشته باشه وبه یقین برسه ودلیل اینکه اسلام حجاب را نهاده رابداند وبعدخودبخود حجابش راحفظ می کند .امیدوارم خداوند هدایتشان کند

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :میلان

شاید جوابگو باشه ولی به دلیل برخوردهای قبلی طول میکشه تا اون ذهنیته از بین بره
بازم خدا رو شکر…

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :Hamzeh

واقعا یک ای ول مشتی دارند، خب چه اشکالی داره اینجوری فرهنگ سازی کنند، هر چند تاثیرش شاید گسترده نباشه. بابا با چه زبونی باید گفت، ایرانی جماعت زیر حرف زور نمیره، چه زن باشه چه مرد. اگر با زبون خوش بهشون بگیم جناب لطفا توی خیابون حجابتو رعایت کن باور کن قبول میکنه.( هرچند گفتنی زیاد دارم اما مجال نیست، انشاالله یک جای مناسب.)

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :سحر

در مقایسه باروش قبلی از زمین تا آسمون متفاوته چندبار دوست منو با شوهر عقدکرده ش گرفته بودن کارت ملی شونوگرفته بودن تا عقدنامه رو از خونه بردارن بیارن حالام نزدیک انتخاباته به این بهونه ها میخوان تو خیابون گشت پرسه بزنه

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

به نظرم بهتر بود جای اینکه پاسبون زن تو میدونا بکارن که قیافه خانوما رو کنترل کنه میشد یه چیزی تو ذهن بیمار خودشون کاشت.
بهتره یه روشی برای حل مساله زود تحریک شوندگیمون پیدا کنیم تا اینکه روح و جسم نصف جامعه رو زیر حجابی که فقط پسند یه عده است زندانی کنیم.
ذهنی که با موی یا بدن پوشیده زیر مانتوی یک خانم تحریک بشه حتما مشکل داره، اونوقت دوستان به جای اصلاح ذهن بیمار پلیس میذارن تو خیابون که یه عده دیگه رو دستگیر و مجازات کنه.
ضمنا من تو قرآن خیلی دنبال یه آیه گشتم که بشه به پوششی که ما بهش میگیم اسلامی ربطش داد ولی چیزی پیدا نکردم.
جوونمردی میکنید اگر چیزی سراغ دارید یا به ای میل من (biaaban@yahoo.com) یا همینجا آدرس آیه رو بدبد که هم من و هم دوستان دیگه یه کم روشن تر بشیم.

[پاسخ]

حاج امیر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۲ ۲۳:۰۱:

مهدی خان نیازی نیست فرافکنی بکنی برادر ارجمند !
هیچ ذهنی بیمار نیست و اتفاقا کاملا طبیعی داره بدنش به لذات واکنش نشون میده !
شما که خیلی خوش بیان هم هستید مادر و خواهر خودتون رو با اون پوششی که مد نظرتونه بفرستید بیرون ، جواب داد نتیجه اش رو به ما همین جا اعلام بکنید.
در ضمن آیه ۳۰ سوره نور درباره پوشش و حجاب بهش اشاره شده فقط کافیه شما به جای بلغور کردن صحبت های این و اون چشم تون رو باز کنید و به دنبال پاسخ باشید.
یه سرچ کافی توی گوگل هم برای این کار کفایت میکنه

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

آیه ای که نشونی دادید:
به مؤ منین بگو چشمهای خود را فرو گیرند، و فروج خود را حفظ کنند، این برای آنها پاکیزه تر است، خداوند از آنچه انجام می‏دهید آگاه است.
منظور از حفظ فروج بعید میدونم پوشوندن مو و… باشه.
امیدوارم بودم آیه مرتبط تری معرفی کنید.
دوست خوبم علم به بیماری اولین مرحله درمانه، چیزی که شما ازش فرار میکنید، به نظر من شروع کنید!
شما برای چیزی که ادعاش رو دارید یک آیه ساده ندارید ولی با یک شیطنت شیرین و کودکانه برای خواهر و مادر من نسخه میپیچید.
جوابی که خواستید همینجا اعلام کنم:
دوست نازنینم، اینکه خواهر و مادر من تو یک محیط سالم با پوشش اکثریت قریب به اتفاق زنان دنیا بگردند اصلا ناراحتم نمیکنه، مخصوصا اگر به قول آیه ای که از کلام الله اشاره کردید: مومنین چشمهای خود فرو گیرند!
در مورد استفاده از کلمه بلغور موضوع رو واگذار میکنم به فهم و شعور خودتون و خواننده ها حاج آقا.
ضمنا من توی قرآن سرچ کردم چنین چیزی نبود، آیه شما هم به موضوع مرتبط نیست، اگر آیه دیگه ای هست یا مطلب مرتبط تری میدونید اینجا بفرمایید همگی استفاده کنیم.

[پاسخ]

حاج امیر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۲۶:

مهدی خان وقتی نمیخواید یه موضوع رو ببینید تقصیر بنده چیه ؟
ایه کاملا مرتبط با همین قضیه هستش و شما همون یه تکه رو دنبال کردید
در ضمن قرار نیست درباره همه مسائل در قرآن به صورت جز صحبت شده بود
قرآن با پیامبر و پیامبر با امامان مانوس شده هستند.
برای بنده بیش از این میسر نیست که برای صحبت های بدون تحقیقتون وقت بذارم
روزخوش

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :سهیل

اقا مهدی به نظرم حق با حاج امیر باشه
من اون ایه رو که گفتند رفتم خوندم و اشاره هم داشت اتفاقا به پوشش نمیدونم شما چرا ندیدین

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

سهیل عزیز
عین معنی آیه رو تو کامنت آوردم.
ورژن قرآنتون فرق میکنه ظاهرا.
به هر حال همه نظرات موافقانی دارن.
مهم مستنداته که حاج آقا ظاهرا دارن ولی وقت برای ارائه شون ندارن.
حاج امیر من ادعایی ندارم که لازم باشه تحقیقی براش انجام بدم، از شما که اهل تحقیق هستی آیه مرتبط با حجاب رو پرسیدم -فقط پرسیدم- شما جواب دیگه ای دادید، عین آیه هم موجوده.

[پاسخ]

حاج امیر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۱:

مهدی جان میگم اهل تحقیق نیستی برای همینه !
یه ایه بالاتر رو نگاه میکردی خدا کامل توضیح داده.
آیه ۳۱ سوره نور مستقیم به شما پاسخ داده :
http://www.parsquran.com/data/show.php?quantity=&lang=far&sura=24&ayat=0&user=far

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاکدامنى ورزند و زیورهاى خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسرى خود را بر سینه خویش [فرو] اندازند و زیورهایشان را جز براى شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان [همکیش] خود یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که [از زن] بى‏نیازند یا کودکانى که بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نکرده‏اند آشکار نکنند و پاهاى خود را [به گونه‏اى به زمین] نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته مى‏دارند معلوم گردد اى مؤمنان همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

متاسفانه اهل تحقیق ما شمایید حاج آقا.
فرمودید آیه ۳۰ ما هم اطاعت کردیم.
دوباره فرمودید ۳۱، اینم عین ترجمه آیه ۳۱ سوره مبارکه نور که متاسفانه در prasquran.com ظاهرا بخشیش سانسور شده!
ضمنا “بِخُمُرِهِنَّ” هم “روسری هایشان” ترجمه شده که در اصل “شال” هست.
با همه این توصیفات آیه چیزی که مد نظر شماست رو نمیگه.
حرفی از مو زده نشده، در حالی که به صراحت در مورد “فُرُوجَهُنَّ” و “عَوْرَاتِ النِّسَاء” تاکید شده و می دونیم که کلام الله وقتی صحبت هدایت هست با کسی تعارف نداره.
این رو هم نمی پذیرم که منظور از “زینت” همون مو یا چیز دیگه ای باشه، وقتی که صراحتا به آلت تناسلی زنانه -با نام عربیش- اشاره شده، اگر حکمی در مورد مو هم بود منطقاً به همون صراحت اشاره می شد، خصوصا اینکه اختصاصا در مورد زیور آلات هم دستورات مشخصی هست و نمیشه گفت منظور از “زینت” هم زیور آلاته و هم مو!!!
ضمنا اوایل آیه فرموده:
“إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا” که خودتون معنیش رو خوب می دونید و اشراف خالق رو به مخلوقش نشون می ده و به نظر بنده حتی میشه علاقه خداوند به شاهکاری که آفریده که ر تو این کلمات دید، البته این بخش از آیه کاملا با ذهنیت شما و دوستان گشت ارشاد متفاوته.

[پاسخ]

حاج امیر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۱۶:۲۵:

مهدی خان ، سایت پارس قرآن سه تا ترجمه قرار داده .
هر سه تا کع معروف ترینش هستند رو چک کنید
اتفاقا به قرآن جناب حداد عادل هم الان چک کردم دقیقا همون مسئله حد حجاب رو عینا گفته بودند
نیازی به این همه طول و تفسیر نیست یه خورده سواد میخواد و یه چشم بینا همین.
بنده دیگه میسر نیست بیش از این براتون وقت بذارم
به جای این کارها و طرح شبهه ، سعی کنید خودتون دنبال پاسخ با ” ذهن باز ” باشید
روزخوش

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

به هر حال حاج امیر عرض بنده اینه که وقتی ذهن بیمار باشه چادر ضخیم و مانتوی بلند و… که سهله، اگر زن های بیچاره زیر ۱۰ متر بتن هم دفن بشن ذهن بیمار کار خودش رو میکنه.
اتفاقا اول هر دو آیه ای که اشاره کردید خیلی به صراحت گفته شده:
“قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ…”
“وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ…”
زیباست حاج امیر، خیلی زیباست.
در مقابل فرمایش شما این بود که “هیچ ذهنی بیمار نیست.” و “اتفاقا کاملا طبیعی داره بدنش به لذات واکنش نشون میده!” خیلی جالب بود!
سوال اینکه اگر روزی بدن شما خواست به لذاتی که در برادرتون نهفته است واکنش نشون بده چه باید کرد؟
ایشونم باید چادر سرشون کنن چون بدن شما دلش میخواد واکنش نشون بده؟!!!
نه برادر، به این نمی گن “خیلی طبیعی به لذات واکنش نشون دادن”، دور از جون شما بهش می گن هرزگی!
نمی تونیم بگیم آدم غریزتاً به ارتباط جنسی با برادرش علاقه ای نداره، کللا همه چیز رو نمیشه مثل حیوانات به غریزه سپرد دوست خوبم.
آدم چه مسلمون و چه غیر مسلمون باید خوددار باشه، اینجوری برای خودتون هم بهتره.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
یه عده رو چی می‌شه ؟
اگر برخورد خشونت‌آمیز بشه, می‌گن این غیرانسانیه!
اگر انسانی رفتار کنی, می‌گن با این کارا اینا آدم نمی‌شن!
آخه بعضی از دوستان انتقاد می‌کنند و راهی هم نشون نمی‌دهند چون خودشون هم چیزی نمی‌دونند!
تو این کامنت‌ها چند نفر اینجوری کامنت نوشته بودند!
این افراد بفرمایند که چه کار باید کرد ؟
کار از پایه خراب است یعنی جمهوری اسلامی باید برود ؟
چرا حجاب زنان مهم هست ؟
حکومت بعدی با حجاب چه رابطه‌ای خواهد داشت؟
البته منطقی این هست که حکومت بعدی حجاب را اختیاری بکند !
بالاخره نفهمیدیم حجاب خوبه یا بده!
تو خیابون راه می‌ری یه خانم همینجوری به قول شما بی‌حجاب (به قول خودم موردتوجه قرار دهنده!)
اگر بایستی به زیبایی خودش و پوشش نگاه کنی
می‌گویند طرف هیز هست و شاید هم بگیرنت شلاقت بزنن!
اگر نگاه هم نکنی, خوب این خانم برای چی این ظاهر جذاب رو درست کرده ؟ برای کسانی که نباید نگاه کنند ؟
یه ذره فکر کنید
بشینید خوبی‌ها و بدی‌های هم حجاب و هم بی‌حجابی خانم‌ها رو تو یه کاغذ بنویسید و سپس با هم مقایسه کنید
بعد ببینید بودن بهتر است یا نبودن
در دین اسلام خیلی کم به این موضوع اشاره شده و البته روایت هم در مورد لازم بودن حجاب داریم
ولی خوب, این حکم مثل حکم حرام بودن گوشت جناب خوک کثیف نیست که خیلی راحت در موردش تصمیم بگیریم!
من به شخصه حجاب سیاه رو انتخاب می‌کنم
چون چادر پوشش کاملی داره و رنگ سیاهش هم جاذبه جنسی زیادی نداره (کمترینشو داره)
البته منحرفان جنسی و کمبود جنسی داشته‌ها این چیزها حالیشون نیست!
ولی بهتره که جامعه از مسائل جنسی (که مسائل شخصی بین دونفر هست) سالم بمونه و مثل جامعه منحرف آمریکا نشه که از اونور بوم بی‌افتند (و در آینده دچار تجاوز جنسی از طرف دشمنانشون نشوند! ببین کی گفتم!)
به هر حال بهتره زیبایی‌های زن برای شوهرش بمونه (چون بیچاره شوهرش پول داده پدرش در اومده تا ایشونو همسر خودش بکنه بعد ایشون بروند خودشونو به دیگران هم نشون بدهند ؟!)
بازهم تو خیابون که داشتم راه می‌رفتم یک دختر و پسری رو دیدم که (مطمئن بودم دوست هستند نه نامزد) که خانم محترم, خیلی خوشلباس بودند که آدم دوست داشت همینجوری نگاش کنه!
ولی مگر دوست‌پسرش می‌ذاشت (البته تو ذهنم اینا رو مرور می‌کردم فکر بد نکنیم!)
چه اینکه اگر من به پسره می‌گفتم که دوستت خیلی قشنگ شده و من دوست دارم نگاهش کنم به کتش نمیرفت که تو خودت مگر ناموس نداری و کار به جاهای باریک می‌کشید
اگر هم می‌گفتم پس هدف ایشون از این آرایشها و بزک‌ها چیه و کیه ؟ نمی‌تونست بگه خودم!
پس در کل آدم در چنین شرایطی هنگ می‌کنه و نمی‌فهمه چی به چیه !
به هر حال کل دنیا اینطوریه و کلا من از کار مردم دنیا چیزی سردرنمی‌آرم (نمی فهمم ذهنم الان بازه یا بسته‌است!)

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

مهدی عزیز
همنامیتون باعث افتخار بنده است.
شما نیازی نیست به کسی بگید که دوست دخترش خوش هیکله تا کتک بخورید، همین جمله “چون بیچاره شوهرش پول داده …” برای بر خوردن به خیلیها کافیه.
عرض بنده خدمت حاج امیر محقق و حضرت عالی و سایر دوستان همینه که به قرآن رجوع کنید:
“قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ …”
“به مؤمنین بگو چشمهای خود را فرو گیرند …”
در این صورت نیازی نیست برای کسی نسخه “حجاب سیاه” تجویز کنید.
خداوند بخشاینده بخشایشگر دستور داده:
“زیورهاى خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست …”
دقت کنید:
“مگر آنچه که طبعا از آن پیداست …”
اگر ولعی در نگاهتون هست به خاطر همون نسخه “حجاب سیاه” هست.
برای تست کردنش یه سری به ترکیه – کشور مسلمان همسایه – بزنید، از توی فرودگاه متوجه خواهید شد که با سایرین یه فرق اساسی دارید و اون اینه که ذهنتون تند و تند به قول حاج امیر محقق داره به بدن این و اون واکنش میده، نه به خاطر اینکه دور از جون شیطان تو چشمتون لونه کرده، فقط به خاطر اینکه چیزی می بینید که براتون تازگی داره و خدا این رو خیلی خوب در مورد مخلوقش میدونه.
دو هفته تو همون ترکیه بمونید، خواهید دید که دیگه “…آنچه که طبعا از آن پیداست…” روانتون رو پریشون نخواهد کرد.
یا راه دور نرید، یه سر به ییلاق نشین های دامنه سبلان یا لرستان خودمون بزنید، عشایر عزیز به عنوان نمونه بکر تر از جامعه ایرانی – اسلامی نه دچار تهاجم فرهنگی دنیای خارج شدند، نه خدای نکرده انگ هرزگی بهشون میخوره و نه اهل اسلام ستیزی هستند، اتفاقا از خیلی از ما مسلمون ترن.
با اینحال خبری هم از “حجاب سیاه” شما نیست، تاکیدی روی پوشوندن موها هم وجود نداره و لباس های زن ها پر از رنگه! و البته پوشیده و به روش خودشون آراسته.
و شما اونجا به این دلیل که مثلا گردن خانمی دیده می شه نمی تونید بهش خیره بشید، چون جامعه کوچیکه و شما مجبور خواهید بود که نگاهتون رو کنترل کنید، دقیقا همون چیزی که در کلام الله امر شده.
مهدی عزیزم، نگاه کردن و نکردن من و شما معیار پوشش دیگران نیست، ممکنه یکی پیدا بشه که مستقیم و حریصانه به برجستگی های بدن خود شما خیره بشه، با این توجیه که شما زیادی خوش لباس هستید!
چه میکنید؟
میرید سراغ “حجاب سیاه”؟
جوابتون حتما جالبه، من رو بی نصیب نگذارید.
😉

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :استاد

با نام و یاد حضرت حق
به نظر میاد که این کار در این زمان نه تنها تاثیری ندارد بلکه باعث تشنج و یه نوع ضد دموکراسی هم به نظر میاد این مشکل میدونین از کجاست از پارازیت انداختن شکستن دیش منفجر کردن دیش با عملیات غیر ممکن و اینهاست که یه عده جوون رو میرسونه به اینجا که خودشونو ابراز جنسی میکنن البته فقط این نیست چند عامل یکی اینکه جوان خاصیت و ماهیتش این هستش که جذاب و متفاوت باشه دوم اینکه این دختر مشکل عاطفی داره مجبور با این ظاهر بیاد تا یه پسر هم باهاش دوست بشه و بقیه داستان یه عده هم که فقط از مد بدون هیچ گونه مواقمتی تبعیت میکنند یه عده هم که برای … بماند یه عده هم میخوان جامعه رو به فساد بکشونن قبول دارم یا شاید بخاطر پول و برطرف کردن معیشت و مشکل دارن خب اینارو باید الان چیکار کرد کشت نه نباید اینجور میشد حالا که شده این نوع لباس که جنس رو به نمایش میزاره نه تنها با دین بلکه با انسانیت و همینطور غیرت و تربیت یه خانواده با فرهنگ و تحصیلکرده رو زیر سوال میبره در تمامی ادیان پوشش وجود داشته حالا مثلا تو دین اسلام بهش میگن حجاب خانواده های اصیل انگلیسی دارای پوشش مناسب و خیلی به اداب متوجه
در ائین ایران باستان هم پوشش وجود داشته و در تمامی قرون در هر جای دنیا با هر فرهنگی که بگی وجود داشته معمولا تو اروپا هم خانواده های اصیل اینطور ظاهر نمیشند خب چون اونجا جامعه لیبرالی هستش ازاد اونم یه عده خاص با لباس های خاص وارد شهر میشن
اره عزیزم فکر نکن خوشتیپ شدی ایرانی بودنتو زیر سوال نبر

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :!

اینکه شما در خانه چه برنامه ای میبینید به ما مربوط است
اینکه در خیابان چه میپوشید به ما مربوط است
آنچه مینوشید و آنچه میگویید به ما مربوط است!
با چه کسی بیرون میروید به ما مربوط است!
چه دینی دارید و چگونه آرایشی میکنید به ما مربوط است!
اما امنیت وضع معیشت ” قدرت خرید” کیفیت تحصیل
آینده فرزندانتان ” امنیت راه ها” مشکل مسکن و آبرو و غرور
احساساتتان و آرزوهایتان و بقیه موارد به ما مربوط نیست و اهمیتی
ندارد مشکل خودتان است
اینجا تحمیل تفکر فردی بر جمع است

[پاسخ]

حاج امیر پاسخ در تاريخ خرداد ۵ام, ۱۳۹۲ ۰۱:۱۲:

ما ادعای نمی کنیم که این مشکلات نیست ولی اینطور هم نیست اگر کسی تو خونه اش هر چیزی بخوره هر کاری کنه بیان ببرن مجازاتش کنن و همچین وظیفه ای هم کسی نداره

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

“ما ادعای نمی کنیم…” یعنی چی؟
شما سخنگوی جای خاصی هستید حاج آقا؟
“ولی اینطور هم نیست…؟!!!” پس چطور هم هست؟!
نشنیدین با طناب کوهنوردی میرن تو خونه مردم، قفل ها رو میشکنن و دیش ماهواره رو به فکاهی ترین روش های ممکن تخریب میکنن؟!
دروغ تو روز روشن که هیچ، تو ظلمات شبش هم معصیته.
اگر قراره مثل کامنت های قبلیتون جواب بدون ارتباط بدین نیازی نیست وقت عزیز و ذهن بازتون رو برای من یکی بگذارید.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :سعید

پس از ۳۳ سال خواب بودن برای شروع بد نیست
ولی کار باید علمی تر باشد
دشمن هزینه های میلیادری می کند ما چطور
اگر در این ۳۰ سال می گفتیم و نشان می دادیم که چه خونها ریخته شده به پای نهال انقلاب , اینها که بچه های خودمان هستند و صد درصد قبول می کردند خیلی هاشان از روی نادانی این طورند

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

(نعوذ بالله) تقصیر خداست…
اگر فقط یه آیه میذاشت تو قرآن بابت حجابی که شما سنگش رو به سینه میزنی اینقدر مشکل پیش نمی اومد.
نادان شمایی دوست عزیز، نمیتونی به سادگی به یه عده که حق عرفی و شرعی شون رو انتظار دارن توهین کنی، بهتره نگاهت رو اصلاح کنی.
قبلا (تو کامنت ها زیر همین مطلب) با دوست دیگه ای در مورد ادله حجابی که شما مدعیش هستید صحبت کردیم، چیزی نبود.
گفتگو رو مطالعه بفرمایید، چیز دیگه ای اگر هست شما اضافه بفرمایید در موردش صحبت کنیم که هم بنده و هم جمع هدایت بشیم.

[پاسخ]

حاج امیر پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۲ ۲۰:۴۷:

مهدی خان !
فرافکنی نکن ، عین ایه رو برات اوردم اما بازیگوشی کردی و خودت رو زدی به خواب پس خواهشا نگو که تو قرآن چیزی نیومده
تازه مبنای فکری ما قرآن و پیامبر خدا و ائمه اطهار هستند .

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

منظورت رو از فرافکنی نمی فهمم.
آیات رو شما نیاوردید، آدرس دادین بنده آوردم و چیزی نبود و نیست، هنوز هم در متن کامنت ها موجوده.
خواستم توضیح بدید، فرمودید وقت ندارید و اینکه ترجمه حداد عادل در “پارسقرآن.کام” هست و حرف های بی ارتباطی از این دست.
هر چند طبق عرایض قبلی فکر میکنم جایی که قرآن صراحت داره باقیش موضوعیت نداره با اینحال و با ارفاق شما حدیث بیار، روایت بیار ولی وجدانا یه چیزی بیار…
دوباره نگو وقت ندارم و کی کجا رو ترجمه کرده و …
ضمنا هنوز به شدت مشتاقم بدونم واکنشتون به وسوسه جنسی برادرتون چه خواهد بود.
ما رو بی نصیب نگذارید حاج آقا.

[پاسخ]

حاج امیر پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۲ ۰۵:۲۷:

وقتی با پیش شرط ذهنی میای جلو و عین ایه رو نمیبینی از دست من چه کاری بر میاد ؟

و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاکدامنى ورزند و زیورهاى خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسرى خود را بر سینه خویش [فرو] اندازند و زیورهایشان را جز براى شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان [همکیش] خود یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که [از زن] بى‏نیازند یا کودکانى که بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نکرده‏اند آشکار نکنند و پاهاى خود را [به گونه‏اى به زمین] نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته مى‏دارند معلوم گردد اى مؤمنان همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید (۳۱)

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مهدی

جواب بنده در ۲۵ اردیبهشت به همین فرمایشات:
نویسنده دیدگاه :مهدی اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲

“متاسفانه اهل تحقیق ما شمایید حاج آقا.
فرمودید آیه ۳۰ ما هم اطاعت کردیم.
دوباره فرمودید ۳۱، اینم عین ترجمه آیه ۳۱ سوره مبارکه نور که متاسفانه در prasquran.com ظاهرا بخشیش سانسور شده!
ضمنا “بِخُمُرِهِنَّ” هم “روسری هایشان” ترجمه شده که در اصل “شال” هست.
با همه این توصیفات آیه چیزی که مد نظر شماست رو نمیگه.
حرفی از مو زده نشده، در حالی که به صراحت در مورد “فُرُوجَهُنَّ” و “عَوْرَاتِ النِّسَاء” تاکید شده و می دونیم که کلام الله وقتی صحبت هدایت هست با کسی تعارف نداره.
این رو هم نمی پذیرم که منظور از “زینت” همون مو یا چیز دیگه ای باشه، وقتی که صراحتا به آلت تناسلی زنانه -با نام عربیش- اشاره شده، اگر حکمی در مورد مو هم بود منطقاً به همون صراحت اشاره می شد، خصوصا اینکه اختصاصا در مورد زیور آلات هم دستورات مشخصی هست و نمیشه گفت منظور از “زینت” هم زیور آلاته و هم مو!!!
ضمنا اوایل آیه فرموده:
“إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا” که خودتون معنیش رو خوب می دونید و اشراف خالق رو به مخلوقش نشون می ده و به نظر بنده حتی میشه علاقه خداوند به شاهکاری که آفریده که ر تو این کلمات دید، البته این بخش از آیه کاملا با ذهنیت شما و دوستان گشت ارشاد متفاوته.”

به این جواب بده و به سوالم در مورد وسوسه برادرت،…
یا اگر جوابی نداری بگو ندارم، یا مثلا بگو وقت ندارم که جواب بدم و از این حرف ها.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :ارش

به امید خدا نسل شما متجاوزان و جنایتکاران به زودی کنده میشه وای و بدا به حال شماها نه دنیا داشتید دارید نه اخرت
ظلم بی جواب نمی ماند همه ما هم رفتنی هستیم ولی یک عدع با ابرو و شرف و نیکی از این دنیا می روند یک عدع با رو سیاهی
خداوند گناهان ما را ببخشد.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :ارش

اصلاح می شود یک عده

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :jojo

با این کارا نمیشه این دخملارو وادار کرد اونم دخملای تهران وای وای وای……!!!!!!

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :سگی سگی

اوووه اووووه ایول
چه روش باحالی

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :alireza

هر کسی یه دیدگاه و عقیده ای داره و به کسی مربوط نیست من نوعی دوست دارم چطوری تو خیابون راه برم!
اگه زوره پس خیلی غلط میکنن میگن:
“ایران آزاد”

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :123456

به نظر بحث نکنید بهتره هر کسی یک سلیقه ای داره در ضمن کاش مشکل ما فقط حجاب بود. به نظر شما حجاب بگیرند ما از گرسنگی نمیمیریم؟ یا اگر حجاب بگیرند تورم میاد پایین؟ یا نمیدونم حجاب بگیرند اون بدبخت بیچاره هایی که ندارند چیزی بخورند سیر میشن؟

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :سعیده

به نظر من به جای این کار باید فرهنگ حجاب رو بین جوونا جا بندازیم .باید جوون بفهمه چرا حجاب خوبه و چرا حجاب لازمه نه اینکه با دادن گل تشویق کنیم حجاب داشته باشن.کسی که به خاطر کادو حجاب داشته باشه وقتی کادو حذف شه ححابش هم حذف میشه چون حجاب واسه ش نهادینه نشده.مشکل ما اینه که به اصل حجاب اهمیت نمیدیم به جای اینکه بیاییم به جوونا بفهمونیم فلسفه ی حجاب چیه گیر دادیم که الا و بلا باید حجاب کنی آخه وقتی جوون نمیدونه حجاب به چه دردش میخوره واسه ش مسخره است که حجاب کنه.
مهدی بیا شاید با آمدنت ،با استدلال منطقی ات از حجاب همه ی قلبا حجاب را بپذیریم و واقعا با حجاب شویم نه اینکه صرفا ظاهرا حجاب داشته باشیم…
یا مهدی …

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :نسترن

سلام طرح خوبی بود اما متاسفانه جامعه ی ما مشکل داره و این مشکل فقط از طرف خانما نیست و اقایون هستن که مشکل دارن اگه نگاهشون رو به خانوما تغییر بدن مجبور نیستن انقد اذیت بشن و اقا حسین جواب شما هم درباره اینکه گفتید این جماعت درست بشو نیست لطف کنید درست صحبت کنید شما نگاه خودتو کنترل کن کاری به حجاب خانوما نداشته باش لطفا

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :نسترن

اقای علیرضا کاملا موافقم با حرفتون لایک

[پاسخ]

نظرات زیادی بود و دقایق زیادی صرف کردم هر کس نظر خود را گفته بود با دیدگاههای مختلف.یک چاقو یک وسیله است هم میشود میوه پوست کرد هم یک انسان را کشت پس بهتر است به دیگران روش بهتر آن را آموزش دهیم.در قبل گروهی تند رو در جامعه ایران کارهای بسیار تندی انجام میدادند به عنوان امر به معروف.دوست دارم در دنیای آخرت باشم و ببینم خداوند با این گروهای تندرو که روشهای اینان نه در اسلام حضرت مهدی(عج) و نه در قوانین کشور ما وجود داشت خداوند چکار میکند؟ در ضمن من منکر امر به معروف نیستم.اما چه کسی ؟در کجا؟ چگونه؟ما نمیتوانیم امر بمعروف خیلی عالی است اما روش دارد.
انشاءالله ما بتوانیم اول درون خود را اصلاح کنیم بعد پله پله به اصلاح دیگران بپردازیم.در ضمن شعر رطب خورده منع رطب کی کند؟به این معنا است که اگر روزی علی (ع) یا پیامبر (ص)خورمایی خورده بودند در آن روز آن کس دیگر را امر به معروف نکردند یعنی ای گروهای تند رو آیا کاملا اعمال شما کامل است که به خود اجازه میدهید مثل سالهای گذشته به روشهای تندی که خیلی از ما بیاد داریم امر به معروف نمایید؟کجای قانون اساسی ایران و کجای دین عزیز ما به شما این اجازه را داده که با این روشهای تند امر به معروف نمایید؟!
دعا کنیم که امامان حضرت مهدی (عج)به همین زودیها ظهور کند و به ما روش درست زندگی کردن را آموزش دهد. انشاء الله

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :لیلا

دوستان چرا اینقدر به خود قرآن میچسبید؟ خیلی از بزرگان دین قرآن را تفسیر کرده اند. به زبان خیلی ساده.آیا روش اینان (آنهایی که به روش پسندیده امر به معروف میکنند)آیا مورد پسند ما است؟آیا اینان صلاح ما را میخواهند؟پس عمل کنیم .چرا به بیراهه ها میرویم. به دنبال چه میگردید؟

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :محمدرضا

آقای علیرضا و خانم نسترن که حرف ایشون رو تایید کردین. من از حموم رفتن خوشم نمیاد و دلم میخواد با همین بدن کثیف برم خیابون. به خودم مربوطه که چجوری میام بیرون. هرطور که دلم بخواد میام بیرون. هرکی از بوی گند بدنم ناراحت میشه در دماغ خودشو بگیره. کسی حق اعتراض به منو نداره. مخصوصا شمایی که دم از آزادی میزنین.

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مرتضی

تنها کشوری که در اون شغلی وجود داره که در اون باید پوشش مردم جامعه رو کنترل کنن ایرانه
ما ایرانی ها تو این ۳۰ سال انقد رکورد زدیم اندازه کل تاریخمون
خاک بر سرمون

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :مرتضی

ایول این تنها سایتیه که نظرم رو نمایش داد

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :حجاب

من اولش فکرکردم به بی حجابها گل میدن تاخجالت بکشند ودرست شند(تورودربایستی قراربگیرندومجبوربشن که درست شند)ولی ازقراربه محجبه هاگل میدند به هرحال خدااقامون امام زمان رو زودتربفرسته که همه ی مشکلات فقط به دست باکفایت ایشون حل میشه دعابرای فرج اقا یادتون نره یامهدی

[پاسخ]

نويسنده ديدگاه :نیما

سلام

[پاسخ]

KHAMENEI KHAMENEI