ظهور،تصویر واقعی شیطان

سایت خبری,ظهور,تصویر واقعی شیطان,امام زمان,دانلود سخنرانی

فید فیس بوک ریزنگار
ابرومهر

احمد الحسن یمانی کیست ؟ (قسمت دوم)

احمد الحسن یمانی کیست ؟ (قسمت دوم)

در ادامه قسمت  اول احمد الحسن یمانی کیست ؟ مواردی را بررسی کردیم در این قسمت به ادامه این مبحث خواهیم پرداخت

ارزیابی سند ودلالت احادیث مورد ادعای جریان یمانی

اینک، لازم است تک تک احادیث مذکور را از نظر سند و دلالت بررسی نموده ، ودر نهایت ارتباط مدّعای جریان یمانی را با‌ آن احادیث کشف کنیم .

۱ـ حدیث اول : شیخ صدوق در کتاب کمال الدین وتمام النعمه می نویسد :

« حدّثنا علیّ بن أحمد بن محمد بن عمران الدّقاق قال : حدّثنا محمد بن أبی عبدالله الکوفیّ قال : حدثنا موسی بن عمران النّخعی ، عن عمّه الحسین بن یزید النوفلیّ ، عن علیّ بن أبی حمزه ، عن أبی بصیر قال : قلت للصّادق جعفر بن محمد یا ابن رسول الله إنّی سمعت من ابیک (ع) انّه قال : یکون بعد القائم اثنا عشر مهدیّاً فقال : انّما قال : اثنا عشر مهدیّاً ولم یقل : اثنا عشر اماماً ، ولکنهم قوم من شیعتنا یدعون النّاس الی موالاتنا ومعرفه حقّنا » .

حدیث فوق از نظر سند ضعیف است . زیرا در طریق آن اوّلاً : علی بن أحمد بن محمد بن عمران الدقاق است، که از نظر علمای رجال مجهول می باشد . وثانیاً علی ابن ابی حمزه است ، که به عنوان کذّاب ( دروغگو ) ومتّهم توصیف شده ، و کسی بود که مذهب انحرافی واقفیّه را تأسیس نمود . طریق شیخ طوسی وشیخ صدوق به او هم ضعیف است .

از نظر دلالت ، خلاصه حدیث مزبور این است ، که بعد از شهادت امام زمان (عج) دوازده نفر از شیعیان که به خاطر هدایتی که دارند مهدی نامیده می شوند، و نه از ائمه هستند ، ونه از اولاد آنان ، مردم را به سوی ولایت و معرفت حقّ اهل بیت دعوت می‌کنند. واین چه ارتباطی با امروز دارد که هنوز امام زمان (عج) ظهور نکرده است ؟!

احمد الحسن یمانی کیست ؟ (قسمت دوم)

(ادعای خنده دار جریان یمانی : نقشه هوایی منطقه ی آتش فشان ایسلند – نمایش نام احمد)

۲ـ شیخ طوسی در کتاب الغیبه می نویسد :

« أخبرنا جماعه ، عن أبی عبدالله الحسین بن علیّ بن سفیان البزوفریّ ، عن علیّ بن سنان الموصلیّ العدل ، عن علیّ بن الحسین ، عن أحمد بن محمّد بن خلیل ، عن جعفر بن أحمد المصریّ ، عن عمّه الحسن بن علیّ ، عن ابیه ، عن أبی عبدالله جعفر بن محمّد ، عن أبیه الحسین الزّکی الشهید ، عن ابیه امیرالمؤمنین (ع) قال : قال رسول الله(ص)فی اللیله التی کانت فیها وفاته ـ لعلیّ (ع) یا أبا الحسن احضر صحیفهً ودواه ، فأملا رسول الله(ص)وصیته حتّی انتهی إلی هذا الموضع فقال : یا علیّ سیکون بعدی اثنا عشر اماماً ومن بعدهم اثنا عشر مهدیّاً ، فأنت یا علیّ اوّل الاثنی عشر الإمام . سمّاک الله تعالی فی سمائه علیّاً المرتضی وامیرالمؤمنین والصّدیق الاکبر والفاروق الاعظم والمأمون والمهدی ، فلا تصح هذه الأسماء لأحد غیرک ، یا علیّ أنت وصییّ علی اهل بیتی حیّهم ومیّتهم ، وعلی نسائی فمن ثبّتها لقیتنی غداً ، ومن طلّقتها فأنا برئ منها ، لم ترنی ولم أرها فی عرصه القیامه ، وأنت خلیفتی علی أمتّی من بعدی ، فاذا حضرتک الوفاه فسلّمها الی ابنی الحسن البرّ الوصول ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنی الحسین الشهید الزکیّ المقتول ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه سیّد العابدین ذی الثفنات علیّ ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه محمد الباقر ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه جعفر الصّادق فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه موسی الکاظم ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه علیّ الرضا ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه محمد الثقه التقی ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه علیّ النّاصح ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها إلی ابنه الحسن الفاضل ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه محمد المستحفظ من آل محمد ، فذلک اثنا عشر اماماً ، ثم یکون من بعده اثنا عشر مهدیّاً ، فاذا حضرته الوفاه فلیسلّمها الی ابنه اوّل المقربّین . له ثلاثه اسامی اسم کاسمی واسم أبی وهو عبدالله وأحمد و الأسم الثالث المهدیّ هو اول المؤمنین » .

این حدیث نیز از نظر سند ضعیف است . زیرا علیّ بن سنان الموصلیّ العدل در طریق حدیث است ، که او مجهول می باشد . درباره برخی از راویان دیگر این حدیث هم جای اشکال است . از نظر دلالت آشکارا دلالت می کند که بعد از پیامبر اکرم(ص)دوازده امام معصوم می آیند . اولین آن ها امیرالمؤمنین (ع) و آخرین آن ها امام زمان (عج) است . بعد از وفات امام زمان (عج) دوازده نفر آدم هدایت یافته (مهدی) می‌آیند که اولین آن ها ، بنا بر تعبیر روایت ( اوّل مقرّبین ) ، فرزند امام زمان خواهد بود . وی دارای سه نام خواهد بود . یکی احمد ( هم نام پیامبر(ص)، دیگری عبدالله ( نام پدر پیامبر (ص)) و سومی مهدیّ است .

این حدیث با حدیث قبلی از نظر انتساب مهدیین تعارض دارد . زیرا حدیث شیخ صدوق بر این مسأله تأکید دارد که آن ها از شیعیان اند ، که ظاهر آن این است که از خود اهل بیت واولاد آن ها نیستند . در حالی که حدیث کتاب الغیبه بر این معنی صراحت دارد که اولین آن ها فرزند امام زمان است ، ولی در هر حال ، دو حدیث بر این معنی دلالت می کنند ، که این دوازده نفر بعد از شهادت امام زمان خواهند آمد نه قبل از او ! پس هیچ ارتباطی با مدّعیان زمان ما ندارند .

۳ـ شیخ طوسی در جای دیگر کتاب الغیبه آورده است :

« محمد بن عبدالله بن جعفر الحمیریّ عن ابیه ، عن محمد بن عبدالحمید ومحمّد بن عیسی ، عن محمّد بن الفضیل ، عن أبی حمزه ، عن أبی عبدالله (ع) فی حدیث طویل ـ « أنه قال : یا أبا حمزه إنّ منّا بعد القائم أحد عشر مهدیّاً من ولد الحسین » .

حدیث فوق هم نیز از نظر سند ضعیف است . زیرا برخی از راویان آن از نظر علمای رجال از این قرار است : محمد بن عبدالحمید مجهول است . محمد بن عیسی مشترک بین ثقه و مجهول و تشخیص آن دو مشکل است . محمد بن فضیل هم مجهول است.

ابن حمزه مشترک بین ابی حمزه ثمالی که ثقه ، وابی حمزه بطائنی که ضعیف وکذّاب وفتنه گر می باشد.

از نظر دلالت هم بر این معنی دلالت می کند ، که بعد از امام زمان (عج) یازده انسان هدایت یافته ( مهدی ) که همگی از فرزندان امام حسین (ع) می باشند ، می آیند . این حدیث با دو حدیث قبلی از نظر تعداد آن ها تعارض دارد . زیرا آن دو بر دوازده نفر ، اما این یکی بر یازده نفر تأکید دارد . وبه هر صورت ارتباط با زمان کنونی ندارد زیرا به دوران پس از ظهور امام ووفات او ناظر است.

۴ـ شیخ حسن بن سلیمان ( متوفای ۸۰۲ ) در کتاب مختصر بصائر الدّرجات ( سعد بن عبدالله اشعری ) آورده است:

« ممّا رواه السید علیّ بن عبدالحمید باسناده عن الصّادق (ع) أنّ منّا بعد القائم (عج) اثنا عشر مهدیّاً من ولد الحسین (ع) ».

سند این حدیث معلوم نیست . زیرا مؤلف مختصر البصائر آن را از سیّد علی بن عبدالحمید متوفای ۷۶۰ ﻫ به اسنادی که آن سید نقل کرده ، روایت نموده است . اسناد مذکور که در دسترس ما نیست ، تا بدانیم همه آن ها ثقه هستند یا غیر ثقه . بنابراین سخن قطعی درباره سند حدیث ممکن نیست . از نظر دلالت همانند حدیث قبلی است ، الّا این که این حدیث بر دوازده مهدی تأکید می‌کند در حالی که قبلی بر یازده مهدی ! ودر هر صورت سخن از دوران پس از ظهور امام زمان ووفات آن حضرت به میان آورده وهیچ ربطی به امروز که هنوز امام زمان ظهور نفرموده است، ندارد.

احمد الحسن یمانی کیست ؟ (قسمت دوم)

( بخش مدعیان دروغین در انجمن مدعی دروغی )

بررسی کلّی همه احادیث مزبور

احادیث مزبور ، صرف نظر از وضعیت سندی آن ها که نوعاً ضعیف وغیر معتبر است ، از جهت دلالت به عنوان احادیثی شاذ و غیر قابل قبول تلقّی می شود . زیرا بنا بر احادیث مشهور ، بعد از شهادت امام زمان (عج) زمانی برای حکومت معمولی ومتعارف صالحان نمی ماند . طبق احادیث مسلّم شیعه ، بعد از شهادت امام زمان (عج) دوره رجعت است . پس از آن قیامت کبری اتفاق می افتد . لذا برخی از علمای شیعه احادیث مزبور را بر فرض صحّت بر دوران رجعت حمل نموده‌اند . پس مقصود از دوازده یا یازده مهدی همان ائمه هدی:می‌باشد ، که بعد از ظهور امام زمان و شهادت آن حضرت ، جهت انتقام گرفتن از قاتلانشان ، آن هم به مدت کوتاه ( چهل روز ) قیام می کنند.

شیخ مفید در آخر کتاب الارشاد ، پیرامون احادیث مذکور می فرماید : « ولیس بعد دوله القائم (عج) لأحد دوله إلّا ما جاءت به الروایه من قیام ولده إن شاء الله ذلک ، ولم یرد به علی القطع والثبات ، واکثر الروایات انّه لن یمضی مهدی الأمه الّا قبل القیامه بأربعین یوماً ، یکون فیها الفرج ( الهرج ) و علامات خروج الاموات وقیام السّاعه للحساب والجزاء »؛ بعد از دولت حضرت قائم (عج) برای کسی دولتی تشکیل نمی شود . مگر آن چه این روایت بر آن دلالت می کند ، که فرزند ( فرزندان ) او اگر خدا بخواهد قیام می کند . البته این روایت به صورت قطعی ثابت نیست.

اکثر روایات بر این معنی دلالت می کند ، که حضرت مهدی (عج) نمی رود ، مگر چهل روز قبل از قیام قیامت که در آن فرج ( و بنا بر روایت بحار هرج ومرج ) صورت می گیرد ، و علائم خروج اموات وقیام قیامت برای حساب وکتاب آشکار می شود.

علّامه مجلسی پس از نقل اخبار مذکور در بحار الانوار ، « باب خلفاء المهدی و اولاده » ، درباره دلالت وتأویل آن احادیث می نویسد: هذه الاخبار مخالفه للمشهور . وطریق التأویل أحد وجهین: الاوّل : ان یکون المراد بالاثنی عشر مهدیّاً النبی(ص)و سائر الائمه سوی القائم (عج) ، بان یکون ملکهم بعد القائم (عج).

و قد سبق ان الحسن بن سلیمان أوّلها بجمیع الأئمه ، وقال برجعه القائم بعد موته . وبه ایضاً یمکن الجمع بین بعض الأخبار المختلفه الّتی وردت فی مدّه ملکه. والثانی : أن یکون هؤلاء المهدیّون من اوصیاء القائم هادین للخلق فی زمن سائر الائمه الذین رجعوا لئلا یخلو الزّمان من حجّه ، وإن کان اوصیاء الانبیاء والائمه ایضاً حججاً والله تعالی أعلم » ؛ یعنی: « این اخبار مخالف مشهور است .

دو راه وجه جمع و تأویل روایات فوق

راه اوّل: این که مراد از دوازده مهدی « هدایت شده » همان پیامبر اکرم(ص)وسایر امامان به استثنای امام زمان(عج) است . به این معنی که ملک آن ها ( در هنگام رجعت ) بعد از امام زمان خواهد بود . قبل از این گذشت ، که جناب حسن بن سلیمان ( مؤلف مختصر البصائر ) آن حدیث را به همه ائمه ( دوازده گانه ) تأویل نموده وقائل به رجعت امام زمان بعد از وفات شده است . با این تأویل می توان بین برخی از اخبار مختلف که درباره مدّت ملک آن حضرت وارد شده است ، جمع کرد.

راه دوم : این است که آن دوازده مهدی از اوصیاء امام زمان (عج) ، هدایت گران خلق در زمان ائمه:در هنگامه رجعتند . زیرا زمان نمی تواند خالی از حجّت باشد ، اگر چه اوصیاء انبیاء :نیز حجج هستند والله اعلم ».

جریان یمانی با احادیث مزبور چه ارتباطی دارد ؟

احادیث مذکور ، چه این که صحیح باشند وچه ضعیف ، چه قابل قبول از نظر دلالت وچه غیر قابل قبول ، چه قابل تأویل به رجعت باشد ، چه غیر قابل تأویل ، هیچ ارتباطی با مدّعای جریان یمانی ندارد.

زیرا همه آن احادیث بر این مطلب اجماع دارند ، که قیام مهدییّن دوازده‌ گانه یا یازده گانه بعد از ظهور ووفات امام زمان (عج) خواهد بود. هیچ یک از احادیث بر این معنی دلالت نمی‌کند ، که آن‌ها یا برخی از آن‌ها قبل از ظهور امام زمان (عج) می‌آیند . در حالی که احمد اسماعیل گاطع الصیمری ، که به دروغ مدّعی فرزندی ووصایت امام زمان (عج) است ، در حال حاضر که هنوز امام زمان ظهور نفرموده ، ادّعای قیام کرده وخود را اوّلین نفر از مهدییّن می نامد!

بنابراین ، مدّعای نامبرده هیچ پایه و مستندی از جهت احادیث ندارد . علاوه بر آن ، نام وصی خود ، فریاد می زند که بعد از مرگ مُوصی قیام به وظیفه می کند ، نه قبل از مرگ او . پس مدّعی جریان یمانی چه وصییّ است که قبل از ظهور ومرگ موصی مشغول به کار شده است !؟

تشکیلات و عملکرد جریان یمانی

در کنار رهبری جریان الیمانی که به عهده احمد اسماعیل گاطع معروف به احمد الحسن الموعود می باشد ، رهبری معنوی ، نظامی ورهبری سازمانی هم وجود داشته است . شیخ کاظم العقیلی مسئول شاخه نظامی ،  عبدالرحیم ابومعاذ به عنوان مرشد و رهبری معنوی سازمان می باشد . معاون مؤسس این جریان شخصی به نام شیخ حیدر المنشداوی ( ابن ابو فعل ) از شاگردان شهید سید محمد صدر بود . المنشداوی در زمان صدام به ایران آمد و به ترویج این فکر پرداخت ، لذا توسط حکومت ایران دستگیر گردید ، و به مدت ۶ ماه در زندان به سر برد . بعد از سقوط صدّام به عراق بر گردانده شد ، و ادّعا نمود که وی وصی امام‌زمان (عبدالله بن الحسن القحطانی ) می‌باشد ، واز همه اموری که مردم از آن ها اطلاعی ندارند ، مطلع است ، حتی از محل قبر فاطمه(ص) مطلع می باشد . وی دفتری را در منطقه قدیم نجف در شارع الرسول (ص) افتتاح نمود ، وبه نشر افکار خود همّت گماشت . بعد از این اتفاقات ، مؤسس جریان با صدور بیانیه ای المنشداوی را تفسیق کرد.

لذا قاسم عبد حسن از عناصر سابق حزب بعث ، عباس خلف الچبیناوی از عناصر سازمان بدر ، عباس زوری عگله و هامل محیی حمود نیز به همراه المنشداوی از این جریان خارج شدند؛ شیخ حیدر المنشداوی پس از آن ، در بغداد توسط یک گروه مسلح کشته شد.

از طرفداران یمانی ، شخصی از بیت حمامی ، به نام سید حسن الحمامی ـ فرزند مرحوم سید محمد علی حمامی متوفای ۱۹۹۸ م از علمای معروف نجف ـ بود . این شخص که مرتبط با دستگاه بعثی ، عقده ای و ضدّ علمای دین بود ، به عنوان روحانی ارشد آن گروه فعالیت داشت . ومصداق آیه شریفه : ( انّه لیس من اهلک انّه عمل غیر صالح ) شد.

احمد الحسن یمانی کیست ؟ (قسمت دوم)

( ستاره داود، آرم جریان یمانی ! )

شعار جریان الیمانی یک ستاره اسرائیلی به نام داوود است . این ستاره ۶ ضلعی به عنوان آرم ودر کنار امضای احمد الحسن الیمانی قرار می گیرد ، وامضای او در برخی اعلامیه ها از این قرار است:

بقیّه آل محمد:، الرکن الشدید ، احمد الحسن وصی و رسول الامام المهدی (عج) الی الناس اجمعین ، المؤیّد بجبرئیل، المسدّد بمیکائیل ، المنصور باسرافیل ، ذریّه بعضها من بعض والله سمیع علیم » .

این ستاره شش‌ ضلعی در زبان لاتین«پنتاگرام»نامیده می‌شود . صهیونیست ها از آن در پرچم خود به عنوان سمبل تسلّط بر جهان استفاده می کنند . فرقه یمانی در ابتدای کار از این ستاره به عنوان آرم و نماد جریان خود استفاده می کرده ، ولی بعدها برای جلوگیری از آبروریزی واثبات وابستگی آن ها به صهیونیسم ، این نماد را از تبلیغات خود حذف نمودند.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
۳ بهمن ۱۳۹۰ | پیوندک |
ارسال دیدگاه

نويسنده ديدگاه :رضا خالد

این حرفهای من کاش به دست این یارو میرسید .
اخه ناآدم به چیت مینازی اخه کله خراب تو مال این حرفای .
من به تو بدو بیراه میگم تو راست میگی من سنگ کن.
اقای اسماعیل گاطع تو یه حرامزاده هستی

با عرض پوزش از همه .

نويسنده ديدگاه :مریم

با سلام …در مسنجر پالتاک مناظره است بین شیعیان و یاران احمد یمانی …اگر خواستید بیاید … http://www.paltalk.com

نويسنده ديدگاه :سامان

سلام.با تشکر از مطلب خوبتون.ستاره شش پر به لاتین هگزاگرام نامیده میشود

بسم الله الرحمن الرحیم (من فرزند فاطمه و علی هستم) فتوا :تو ابروی انسانیت را برده و خونت به شرب سگ سیاه حلال است

بسم الله الرحمن الرحیم (من فرزند فاطمه و علی هستم) فتوا :تو ابروی انسانیت را برده و خونت به شرب سگ سیاه حلال است احمد الحسن یمانی تو تعلیم دیده سعودی ملعون در پایگاه موساد صهیون زناکار زاده هستی در همان پایگاه که القاعده و عبدالمالک ریگی لعنت الله علیه هستی و تو متولد عمل زنا وقت تفریح کارکنان کوچه خیابانهای کاخ سفید(پنتاگون) هستی تخم ۴۰پدر ۱ مادر روسپی ۴۰الت خوار

نويسنده ديدگاه :مهدی

این احمد ابن الحسن که ادعا می کنه من معصوم هستم ولی درگفتگو باشخصی در ۳۰دقیقه چهل اشتباه درکلام او وجود دارد ایشون کاذب هستند انشا الله مردم عزیز ایران ازاین اگاه باشند

نويسنده ديدگاه :سحر

حروم زاده بودن شاخ و دم که نمی خواد می خواد؟!

نويسنده ديدگاه :محسن

اگه تو دوراهی موندید.این اقا که ادعا میکنه غیب رو میدونه دستاتونو ببندید بگید تو دستم چیه می فهمید دروغگویی بیش نیست

نويسنده ديدگاه :هامان

عزیزان لطف کنید و فحش ندید اگر می تونید و ادعای عالم بودن دارید با دلیل و برهان ردش کنید .الان مثلا فرق شما با این فحشاتون با اونی که سر چهاراه وامیسته چیه

سلام واقعا من شرمم میاد این نظرات دوستتان که اسم خودشونو شیعه گذاشتن بخونم فرض کنید امام زمان بیاد و این نظرات رو بخونه در مورد شما چه فکری می کنه یا یک ادم معمولی مثل من الان با این فش گفتن شما ابرو خودتونو می برید من در مسنجر پالتالک رفتم یک اتاق هست به اسم یاران انصار من که علم زیادی از دینم ندارم اما هر سوالی پرسیدم طبق مدرک و قران جواب میدادن لصفا اگر اونا دروغگو هستن یک عالم بیاد و به اونا نشون بده که دیگه این لباس زیبارو که زیرش دروغ بیرون بیارن ممنون از وب سایتتون منتظر مهدی موعود

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام خدمت همه دوستداران و محبان و شیعیان واقعی و منتظران حضرت حجت بقیه الله العظم روحی و روانی لتراب مقدمه الفداء.
برادران و خواهران عزیز بحثها خیلی خوبن دستتون درد نکنه از این همه جوشش غیرت امام هم همینو میخواد غیرت وتعصب شیعی و دینی بعلاوه تفکر صحیح .
ببینید عزیزان شماها که اینجور با غیرت و تعصب به میدان مبارزه و دفاع و قدم میذارید قابل تحسین وتقدیره ولی شمارو به جان امام زمان قسم توی جاهایی که میبینید سگ وهابیون و… بحث راه میندازن چندتا مسئله مد نظرتون باشه خواهش میکنم :
۱- خواهشا”اگر مطالعه دقیق ندارین به میدان بحث نرید چون دشمن حساب شده به میدون اومده
۲- جواب بحثهایی مثل وقت ظهور و کسانی که وقت تعیین میکنن یا به صورت گنگ بگیر و نگیر یه وقتی رو مثال میزنن حواستون باشه که کذابن و دروغگو چه بسیار بچه های عاشق و متعصب که گول همین وقت سازی ها رو خوردن و متاسفانه یه جور دیگه شدن لازم به ذکر حتی خود آقا هم نمیدونه وقت خروج چه موقع است . یکی از راههای ضربه زدن دشمن همینه
۳- هر حدیث و روایت و غیره رو همینجوری قبول نکنید شوخی نیست
۴- حفظ روحیه غیرت و تعصب و آمادگی کامل و منتظر واقعی بودن مطمئن باشید غیرت و تعصب روشن و آگاهانه شیعه مهمترین عاملیه که پشت دشمنان غربی و شرقی و وهابیت و بهائیت و صهیونیست و…خدا خودش شاهده به لرزه در میاره شک نکنید
۵- هرچی راجع به مدعیان ملاقات بیشتر بحث بشه اونا بیشتر به اهدافشون میرسن یعنی اینکه تاحد اطلاع رسانی کافیه
۶ – طبق احادیث و روایات صحیح و اصیل ، لذت دیدار و ملاقات حضرت به حدیه که اگر واقعا” کسی به این توفیق نائل بشه اصلا” به زبان نمیاره بدیهیه کسی که عنوان کنه کذاب است کذاب است کذاب مگر طبق شرایط خاص که اساتید فن طبق شرایط خاص و با علوم مختلفه قابل اثبات باشه
۷- صحبت کردن راجع به حضرت از عبادات مهم در زمان غیبت به شمار میره پس بیائیم با چشم و گوش باز بیشتر از هرموقع به بحث بپردازیم
۸- مهر آقا به بچه شیعه هاش از پدرو مادرامون بیشتره بیائیم دل کسی که اینهمه ما رو دوست داره به درد نیاریم خدائی نکرده
۹- توسل و دعا یادتون نره دشمن از توسل خیلی میترسه ها
۱۰- حقیر ساپا تقصیر و هم دعا کنید

ادم نمیشه بدون علم داشته بشه صحبت یا نظر بده .از تون میخواهم زود همیشه قضاوت نکنه..فکر کنید از صد درصد یک درصد درست باشه بعد چکار میکنید..درضمن سوره کهف بخونید که زود قضاوت نکنید جریان حضرت موسی وخضر نبی

وای مخم پوکید

نويسنده ديدگاه :ساشا

عجب فشهایی شما از کدوم مذهبید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نويسنده ديدگاه :صادق

سر و کله غایله این شخص در افغانستان هم پیدا شده گویا دعوت به بیعت می کند که طرفدارانی را بنام انصار برای خودش دست و پا کند. بنده که از طریق فیلم تبلیغاتی اش از موضوع آگاه شدم در نزد خود که عالم دینی هم نیستم دیدم که به جز از ادعا ها و خود را تعریف کردن کدام مزیتی دران نیافتم با آنهم در صدد جستجو برامدم سری به سایتش زدم و با این بحث ها مراجعه کردم تا حال حد اقل کدام دلیلی معقولی که مرا قانع سازد در ادعای این شخص نیافتم. اگر صرف ادعا کافی می بود بسا اشخاصی را سراغ دارم که خود را کمتر از امام معصوم نمی گفتند در حالیکه در عمل چه رسوایی های که ندارند.
از جمله این که این مدعی به سید یمانی بودن تمام مراجع را رد می نماید در حالیکه هیچ ممکن نیست در بین این همه مراجع مخلص به امام زمان نباشد و دیگر اینکه تقلید از مرجع مجتهد را قبول ندارد در حالیکه هیچ ممکن نیست همه مردم در حدی برسند که احکام شرع را از منابع آن در حالیکه در طول تاریخ هزاران جعلیاتی در آن صورت گرفته است استخراج کنند. از طرفی همه روزه پدیده های جدید و موضوعاتی تفسیر طلب نوی بوجود می آیند که به جز از مجتهدین مردم عوام در مورد صلاحیت تصمیم گیری را ندارند ولی این آقا این همه مجتهدین را رد نموده و بسا موارد دیگر. این اولین ادعا در این رابطه نیست مومنین باید متوجه باشند.
بنده از دل و جان شایق ظهور امام زمان عج استم ولی آنقدر هم ساده لوح نبایدبود که بدون کدام برهان قاطع به همه چیز تن داد.

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صلی علی محمد وال محمد الائمه والمهدیین وسلم اللهم تسلیما کثیرا
من از اتباع سید احمد الحسن یمانی وصی و رسول امام الزمان هستم اگر شما اهل علم هستید واهل حق لطفا این روایتها را کامل کنید نه روایت را ببرید وچیزی که لازم دارید می برید خداوند در کتاب حکیم می فرماید ((اتومنون ببعض الکتاب و تنکرون بعض))و می فرماید ((یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن جَاءکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا أَن تُصِیبُواقَوْمًا بِجَهَالَهٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ ﴿۶﴾ حجرات ))ولی بدانید که امیر المومنین علی ابن ابی طالب ع می فرماید :صاحب مصر علامت علامتها است و نشانه او آن است که دارای امارت (حکومت) است . (محمد حسنی مبارک) . قلب او حسن است و سر او محمد و نام جدش را تغییر می دهد . اگر بیرون رفت بدانید که مهدی درهای شما را خواهد کوبید . پس قبل از آن که درهایتان را بکوبد بسوی او ولو بر روی ابرها پرواز کنید یا سینه خیز بر روی برف (یخ) بشتابید . ماذا قال علی ع عن آخر الزمان ص ۳۳۰
امام باقر (ع) فرمود : بر حذر باشید از کسانی که خود را به دروغ به آل محمد نسبت می‌دهند . که همانا برای آل محمد و علی (ع) پرچمی (یک پرچم) است و برای دیگران پرچم ها . پس در جای خودت ثابت باش و از هیچ‌کس ابداً تبعیت نکن تا مردی را از فرزندان حسین (ع) ببینی که با او وصیت رسول خدا و پرچم او و سلاح او باشد . تفسیر العیاشی ج ۱ ص ۶۴ . بحار الأنوار ج ۵۲ ص ۲۲۲ . إلزام الناصب ج ۲ ص ۹۶

سید احمد الحسن ع تنها کسی می‌باشد که با وصیت رسول الله ص بر ما احتجاج می‌کند و نام ایشان به عنوان مهدی اول ع و همچنین اولین ایمان آورنده به امام مهدی ع یعنی اولین سیصد و سیزده نفر در وصیت مقدس پیامبر ص ذکر شده است

وصیت رسول الله ص

از امام صادق(ع) از پدرانش(ع) از امیر مؤمنان(ع) که فرمود : پیامبر خدا(ص) در شبى که وفات او بود به على(ع)فرمود که یا ابا الحسن صحیفه و دواتى حاضر کن. و پیامبر خدا(ص) وصیتش را املا فرمود تا اینکه به این جا رسید که فرمود : یا على پس از من دوازده امام خواهند بود و پس از آنها دوازده مهدى . و تو یا على نخستین دوازده امام مى باشى . و حدیث به درازا کشید تا اینکه فرمود: یا علی تو خلیفه و جانشین من بر امتم پس از من می باشی . پس زمانی که وفات تو رسید خلافت را به فرزندم حسن تسلیم کن …… و اگر وقت وفات حسن العسکری رسید خلافت را به فرزندش م ح م د ، مستحفظ از آل محمد(ص) تسلیم کند و ایشان دوازده امام مى باشند و سپس دوازده مهدى بعد از او مى باشند . پس اگر مرگ به سویش (حجه ابن الحسن) آمد خلافت را به فرزندش , نخستین مهدیین تسلیم کند که سه نام دارد ، نامى مانند نام من و نام پدرم : عبد الله و احمد و نام سوّم مهدى است . و او اولین ایمان آورنده (به پدرش) است . الغیبه طوسی ص۱۵۰ . بحار الأنوار ج ۵۳ ص ۱۴۷ . بحار الأنوار ج ۳۶ ص ۲۶۰ . غایه المرام ج ۲ ص ۲۴۱ . (کتاب الغیبه شیخ طوسى(فارسى) ص ۳۰۰) و چندین کتاب معروف دیگر

اولین از مهدیون در زمان ظهور امام مهدى(ع) موجود می باشد . و او نخستین کسى است که به امام مهدى(ع) ایمان می آورد و مردم را برای قیام پدرش آماده می سازد . و این جمله (او اولین کسی است که به حضرت مهدی(ع) ایمان می آورد) در وصیت پیامبر خدا(ص) ذکر شده است . و از اینجا شخص یمانى منحصر مى شود در مهدى اول (از مهدیون دوازده گانه) . و احادیث معصومین علیهم السلام ، نام و صفات و محل سکونتش را به تفصیل بیان کرده اند . نامش احمد و کنیه اش عبدالله یا همان اسرائیل است . و مردم او را اسرائیلى می نامند و ناگزیرند که او را اسرائیلی بنامند . پیامبر خدا(ص) فرمود : نامم احمد است و من عبدالله هستم . نامم اسرائیل است و هر آنچه که او را امر کرده مرا نیز امر کرده است و هر آنچه او را اشاره کرده مرا نیز اشاره کرده است . تفسیر عیاشى ج ۱ ص ۴۴ . برهان ج ۱ ص ۹۵ . بحار الأنوار ج ۷ ص ۱۷۸

از امیر مؤمنان(ع) در خبرى طولانى که در آن اصحاب قائم(ع) را ذکر می کند آمده است که : اولین آنها از بصره و آخرین آنها از ابدال مى باشد . بشاره الاسلام ص ۱۴۸
از امام صادق(ع) در روایتى طولانى که نام یاران قائم(ع) را ذکر می کند آمده است : و از بصره ….. احمد . بشاره الاسلام ص ۱۸۱
امام باقر(ع) فرمود : قائم دو نام دارد نامى مخفى و نامى آشکار، نام مخفی احمدو نام آشکار محمداست. کمال الدین وتمام النعمه ج ۲ ص ۶۵۳
امام باقر(ع) فرمود : براى خداى تعالى گنجى در طالقان است نه طلاست و نه نقره بلکه دوازده هزار نفر در خراسان اند که شعارشان “احمد … احمد” است و رهبر آنها جوانى از بنى هاشم سوار بر قاطرى سپید رنگ أست و پیشانى بندی قرمز رنگ بر پیشانی بسته است، گویی به او مى نگرم که از رود فرات هم مى گذرد اگر دعوت او را شنیدید بسوى او بشتابید حتى اگر مجبور باشید سینه خیز بر روی یخها حرکت کنید . منتخب الانوار المضیئه ، ص ۱۹۵

یا الله ایها الناس ای مردم خودتان قضاوت کنید واز ال محمد بطلبید که حق را برایتان بیان کنند والله علی ما اقول شهید
همان گونه که خدا برای حواریین عیسی در رویاء یا همان خواب شهادت داد برای شما هم شهادت می دهد از حضرت زهرا بخواهید که خق مظلومیت پسرش احمد را برایتان بیان کند
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

نويسنده ديدگاه :حمید

بسم الله الرحمن الرحیم.الحمدلله علی ما هدانا.
باسلام خدمت همگی به یاد آرید زمانی که حضرت محمد(ص)به سوی قوم مسیح آمد همگی یک جواب را دادن که ما در احادیث خود باید منتظر احمد از یثرب باشیم ونه محمد از مکه وحتی به خود زحمت ندادن که دلایل پیامبر را بشنوند که برای آنها روشن شود ،در ضمن امیر المومنین در کتاب ماذا قال عن آخر الزمان میفرماید که مردم زمان ظهور قائم(لایعلم ولا یتحاول )هستند یعنی نه علم دارن ونه برای کسب علم طلاش میکنن …برادر عزیزی که این دلایل را نوشتی به خدا قسم اگر کتب انصار این آقا را میخواندی هیچوقت این دلایل رانمینوشتی برای مثال دو تا از آنها را به تو جواب میدم،منضور از مهدیین برادر من یعنی آل مهدی هستن همنظور که امیر المومنین در کتاب ملاحم والفتن میفرماید که قبل ازمهدی مردی از اهل بیت او خروج میکند ودر کتب غیبه حدیثی از امام صادق میفرماید که هیچکس از مکانه او اطلاعی ندارد جزء مولایی که ولی امر او میباشد با وصیت که تطبیق کنید پیامبر میفرماید که اگر زمان وفاتش رسید آن را یه فرزندش که سه اسم دارد خواهشاًبه کلمه فرزندش توجه کنید که متوجه میشیم ولی امر ایشون فرزندش میباشد ومیتوانید به تفسیر اهل بیت در کتب بحار الانوار در مورد آیه (نجعلهم الوارثین)که میفرمایند آنان آل احمد المهدی هستند مراجعه فرمایید وخیلی دیگر ازاحادیث وادعیه که میتوانید متوجه بشید که گفتن اینکه مهدیین هیچ ربطی به فرزندش نداره اشتباه بزرگیست شمارا به خدا قسم میدهم کمی با خود منصف باشید یااینکه شما میگویید در بعضی از احادیث گفتن دوازده ودر بعضی گفتن یازده مهدی میباشن تا حالا از خود پرسید سره فاطمه چیست یا تاحالا از خود پرسیدی که منظور امام صادق ع از اینکه میگوید قائم ما با امری جدید می آید یعنی چه یا اینکه امام رضا میفرماید کلام ما همانند قران محکم ومتشابه دارد یعنی چه، پس کمی قرور خود را بکشید بروید بجای فحش دادن از آن عاقلانه بپرسید تا همه سولات را برای شما توضیح بدهد جوابه این شبه که یازد مهدی یا دوازده نفر میباشند را میدانم ولی نمنویسم که مستعد بشوید وبروید علم را از اهلش بخواهید…(کلام یک فر نمایندهی از فرهنگ اوست)دست اون دوست که این دلایل را نوشته درد نکنه باز از طریق علمش اقدام کرده. آرزوی هدایت برای تمام هموطنان .
الهم صلی عله محمد وآل محمد الائمه والمهدیین وسلم تسلیماً کثیرا

نويسنده ديدگاه :سامان

یا احمدالحسن(علیه السلام) .اللهـمـے صلـے عــلـے محمـد والـے محمد الائمــه والمهدیینــے وسلمـے تسلیمــــــــا کثیــرا

نويسنده ديدگاه :منتظران واقعی

سلام بر شیعیان واقعی
اللهم عجل لولیک الفرج … خدایا فتنه دشمنان ما را به خودشان برگردان و در ظهورش تعجیل بفرما.
ای مردم گول این احمدالحسن را نخورید که فریبکاری بیش نیست.

نويسنده ديدگاه :خادم شما

با سلام خدمت همه ی بچه ها از این سایت تقاضا می شود تا بیشتر مطالعه کند و این قدر مطالب سایت خود را کپی یست نکند که جای تاسف دارد چون شما مثلا محققد.

نويسنده ديدگاه :خادم شما

اقای رضا خالذ زشا=ته فحاشی نکن اگه میتونی برو تحقیق کن

نويسنده ديدگاه :خادم شما

با سلام و خسته نباشی

از تمامی کسانی که در این سایت می باشند و این دعوت را شنیده اند خواهشی دارم که ان هم این است که:خداوند به شما عقل داده تا از آن استفاده کنید پس برید و تحقیق کنید هر جا که گیر کردی از خدا مشورت بگیر.اللهم عجل لولیک التمکین

نويسنده ديدگاه :javad

اگه وجود دارن بیان تو پالتاک مناظره اگه ندارن که هیچی!!!

دیشب یه سر رفتم پالتاک اول ورود کلی به زور سین جیم کردن و بعد وقتی دیدن با آدم بیسوادی طرف نیستند شروع به توهین کردند و وقتی گفتم میخام برم حرم آخه موقع اذان صبح بود
شروع به مغلطه و توهین کردند که برو فرار کن برو ازش بپرس کی حقه و ازین حرفها
این مجادله باعث شد دست به ساخت مستندی در این رابطه بزنم
فلذا کسانی که در رد این فرقه میتوانند کمکی به این حقیر بنمایند با بنده تماس بگیرند
۰۹۱۵۴۱۵۳۸۱۵

دکتر مصری ازطریق قرآن به اثبات تعداد امامان شیعه پرداخته.
دکتر مجدی وهبه الشافعی *‏‏خطیب ‏واستاد دانشگاه دینی الأزهر با تحقیقات خود به ارقام واعداد جالبی دست پیدا کرده که باعث شگفت همگان شده است. ‏
باتوجه به اینکه تعداد وارقام درقرآن بی دلیل نبوده ودارای هدف خاصی هست همچون تعداد کلمه یوم(روز) که ۳۶۵ ‏بارتکرارشده وهمانا تعداد روز دریک سال میباشد ویاکلمه شهر(ماه) ‏که درقران ۱۲‏بارآمده که همان تعداد ماههادریک سال میباشد ‏ومثالهای زیاد دیگری…
‏ وباتوجه به این معلومات، تحقیقات خود رادراین زمینه انجام داده وبه این نتایج جالب رسیده….. ***که کلمه امام دوازده بار آمده وباتعداد امامان شیعه یکی میباشد.کلمه امام دراین آیات میباشد: ‏
البقره ۱۲۴
التوبه ۱۲
هود ۱۷
الاسراء ۷۰
الانبیاء ۷۲
القصص ۵
الحجر ۷۹
السجده ۲۴
یس ۱۲
القصص ۴۱
الفرقان ۷۴
الأحقاف ۱۲
*کلمه شیعه یامشتقات آن ۱۲بار درقرآن آمده.‏
***کلمه العصمه(عصمت) ‏که شیعیان اعتقاد دارندکه ۱۲امام(ع) وفاطمه زهرا(س)و حضرت محمد مصطفی (ص) معصومند درقرآن ۱۴‏بار تکرار شده؛ در این آیات:
النساء ۱۴۶
آل عمران ۱۰۱
النساء ۱۷۵
المائده ۶۷
آل عمران ۱۰۳
یوسف ۳۲
یونس ۲۷
هود (دوکلمه دراین آیه) ۴۳
الأحزاب ۱۷
غافر ۳۳
الممتحنه ۱۰
الحج ۷۸
‏ کلمه الکساء(یاهمان آل ابا) ‏در ‏قرآن کریم باتمام انواع لفظش، ‏که به نقل از أم سلمه درکتب اهل سنت(صحیحین)همسر پیامبرکه تعدادآنها ‏پنج نفر که شامل نبی محمد (ص) وامام علی وفاطمه الزهراء وحسن ‏وحسین علیهم السلام اجمعین ؛که پنج بار درقرآن آمده:
البقره ۲۳۳
البقره ۲۵۹
المائده ۸۹
المؤمنون ۱۴
النساء ۵
ماباید افتخارکنیم که شیعه (‏ اثنی عشری )هستیم وکسی یاکسانی درهیچ زمانی قادر به تخریب یا از بین بردن این مکتب برحق نخواهدبود….
*** چرادرقرآن
تعداد چشمه هایی که نبی موسى برای شرب قومش بوجود آورد
۱۲ چشمه بود؟
وهمچنین تعداد ۱۲ ماه(شهر) درقرآن
وکلمه الأسباط ۱۲ سبط
والنقباء. ۱۲
والبروج. ۱۲
و الحواریین ۱۲
وکلمه توحید (لا اله إلا الله)
۱۲ حرف
و ( محمد رسول الله) ۱۲ حرف
و (النبی المصطفى) ۱۲ حرف
و ( الصادق الأمین). ۱۲ حرف *همانا امامان اهل بیت ۱۲ إمامند
و (أمیر المؤمنین) ۱۲ حرف
و (فاطمه الزهراء) ۱۲ حرف
و (الحسن والحسین). ۱۲ حرف
و (الحسن المجتبى) ۱۲ حرف
و (الحسین الشهید). ۱۲ حرف
و (الإمام السجاد). ۱۲ حرف
و (الإمام الباقر). ۱۲ حرف
و (الإمام الصادق) ۱۲ حرف
و (الإمام الکاظم) ۱۲حرف
و (الإمام الرضاء) ۱۲ حرف
و (الإمام الجواد) ۱۲ حرف
و (الإمام الهادی) ۱۲ حرف
و (الحسن العسکری) ۱۲حرف
و (القائم المهدی). ۱۲ حرف
و (خلیفه النبیین) ۱۲ حرف
و(وخاتم الوصیین) ۱۲ حرفاً
( وهؤلاء العتره) ۱۲ حرفاً
و(ساده أهل الجنه) ۱۲ حرفاً
و(محبهم مؤمن تقی) ۱۲ حرفاً
و(عدوهم کافر شقی) ۱۲ حرف
اکنون به شگفتی آیه تطهیردقت کنیم:
( إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس أهل البیت ویطهرکم تطهیرا)
این آیه دارای ۴۷حرف میباشد . تعداد حرفهای اسامی زیر :
فاطمه ۵
علی ۳
حسن ۳
حسین ۴
علی ۳
محمد ۴
جعفر ۴
موسى۴
علی۳
محمد ۴
علی ۳
حسن ۳
محمد ۴
درمجموع ۴۷ حرف.

امده ی بحث با وهابی یمانی سنی بی دین مسیحی ۰۹۳۵۶۳۷۱۹۱۲ بحث فقط در واتساب و وایبر

یا احمدالحسن(علیه السلام) .اللهـمـے صلـے عــلـے محمـد والـے محمد الائمــه والمهدیینــے وسلمـے تسلیمــــــــا کثیــرا
واقعا جای تاسف داره که شیعه با چنین لحنی در باره حجت خدایی که امرش کاملا واضحه اینگونه حرف بزنه پروردگارا امام زمان(ع)و امام احمد الحسن یمانی (ع)را تمکین بده در زمین و دشمنانشان را محو کن اللهی امین یا رب العالمین