مهمترین توصیه ها در حفظ سلامت موها را جدی بگیرید!

با پزشک خود در تماس باشید تا همواره از تعادل منطقی هورمون‌ها در بدنتان مطمئن باشید.

مجموعه‌ای متنوع از توصیه‌ها و پیشنهادات درخصوص حفظ سلامت موها در دوره بارداری با پزشک خود در تماس باشید تا همواره از تعادل منطقی هورمون‌ها در بدنتان مطمئن باشید.و کاهش ریزش آنها پس از زایمان وجود دارد که در زیر ارایه شده است:

با پزشک خود در تماس باشید تا همواره از تعادل منطقی هورمون‌ها در بدنتان مطمئن باشید.
پس از زایمان کمتر از کش مو و سایر وسایل نگهدارنده مو استفاده کنید تا بدین ترتیب استرس کمتری به آنها وارد شود.
همچنین بهتر است در این دوران موها کمتر بافته شود.
توصیه می‌شود در رژیم غذایی خود از میوه و سبزیجات به وفور استفاده شود. این مواد غذایی حاوی ترکیباتی موسوم به flavonoids  و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که از فولکیل‌های مود محافظت کرده و رشد بیشتر آنها را موجب می‌شوند.
از شامپوهایی استفاده کنید که حاوی سیلیکا و بیوتین هستند.
موهای خیس معمولا حساس‌تر از موهای خشک هستند به همین دلیل در حمام و یا زمانی که موها خیس هستند به آرامی آنها را شانه کنید.

اگر به استفاده از سشوار عادت کرده اید، توصیه می‌شود که از وضعیت باد سرد استفاده کنید.

مکمل‌های مغذی برای مو
ترکیباتی که دارای ویتامین B هستند.
بیوتین
ویتامین C
ویتامین E (البته باید در مصرف مکملهای حاوی این ویتامین زیاده روی نشود).
روی (در استفاده از ترکیبات مکلی که حاوی این ماده هستند نیز باید دقت شود.) / نی نی بان

۳ خرداد ۱۳۹۵ | پیوندک |
ارسال دیدگاه

*

code

KHAMENEI KHAMENEI